Kontakt med bovärden

Hur får jag kontakt med bovärden?

Calle

Kommentarer

  • Om det är en felanmälan gör du anmälan via "mina sidor" på bodenbo.se eller ringer in till felanmälan på 0921-57880 så kopplar vi vidare till rätt bovärd. Om hen är upptagen just då så ber vi honom ringa upp så fort det är möjligt.

    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Men det går inte att komma fram på telefon. Jag måste fråga Pär om nycklar för bara han vet
    Katarina Englund
  • Hej Katarina!

    Vi är väldigt kundstyrda och när vi har kunder här på besök så kan vi tyvärr inte svara direkt. Bäst att ringa är på fm.

    Jag kan be Pär ringa dig?
    Helena Ombyggnadssamordnare