Kompostpåsar.

Tillhandahåller ni kompostpåsar, ni har gjort de tidigare. Hur får man tag i såna.
Mikael Säfverblad

Kommentarer

  • Hej Mikael,

    Det är Bodens kommun som tillhandahåller kompostpåsar genom att årligen dela ut 1-3 rullar beroende på hushållets storlek. När dessa påsar är slut är man hänvisad till Medborgarservice i stadshuset där man får en ny rulle.
    Johan