Komma åt tvättstuga efter tvättpasset gått ut

Hej! Nu när det nya elektroniska systemet är installerat så går det ej att komma åt sin tvätt efter 21 om man har sista tiden. Som nu glömde jag bort tiden och kom ner 21:05 och jag kommer alltså inte in i tvättstugan då. Således kommer jag behöva stå och vakta tvättstugedörren imorgonbitti så att den som har bokat första tiden inte ska behöva ta hand om min tvätt... Som tur är är jag ledig imorgon, men om personen som bokat inte nyttjar sin tvättid har jag problem då jag ska resa hem över jul imorgon... Finns det inget sätt att komma åt sin tvätt vid sådana här tillfällen?
Max

Kommentarer

  • Hej,

    Du borde ha varit i tvättstugan minst 15 minuter före ditt tvättpass tog slut. Den kvarten behöver du för att ta hand om din tvätt samt för att rengöra maskinerna och städa tvättstugan så att den som har tvättpasset efter dig kan börja tvätta på direkten.

    Men visst man kan glömma! Då kan du alltid kontakta vår fastighetsjour 0921-144 72 som då kommer och öppnar åt dig. Vid ett sådant tillfälle faktureras du 500 kronor

    Vänligen
    Johan