Klibbig substans, Majorsgatan 5

Golvet i trapphus är täckt av en fettig och klibbig substans framför allt på entrévåningen men även på övriga våningar och i hissen (misstänker att substansen har spridit sig under skor). Golvet är fettigt och halt!
Przemyslaw Paradowski

Kommentarer

  • Hej Przemyslaw!

    Det låter inte bra.

    Jag har vidarebefodrat detta till berörda. Gör gärna en felanmälan direkt, då snabbar det på ärendet betydligt. Jag hoppas att det snart är åtgärdat, om det inte redan är det?
    Helena

Personuppgifter (frivilliga)

Meddelande skickas till din e-post när du fått svar på din fråga