Önskar få julgran på Jakobsgatan

Så mysigt nu när julen närmar sig, skulle inte Bodenbo kunna stoppa upp en julgran ute på Jakobsgatan. Så som lundströms har vid polisstationen.
Emelie

Kommentarer

  • Hej Emelie!

    Håller med dig att det är mysigt med belysningar.
    Vi har ingen flaggstång på området, ej heller något lämpligt träd att stoppa belysning i, tyvärr, men till nästa advent skall vi ha satt dit en flaggstång, och därmed också belysning i den, så tills dess får du njuta av alla annan vacker belysning runt om i stan.
    Helena Ombyggnadssamordnare