Internet

Hej
Jag undrar varför inte Bodenbo har lagt in Internet i hyran ? Enkelt o smärtfritt
och man märker inte av det .
Mona Hansson

Kommentarer

  • Tack för ett bra förslag, vi ska med oss det!
    Björn
  • Ja jag hoppas att ni tar med er att införa viss GB i hyrorna nu till årets höjningar.
    För i dag är det nästan ett måste att ha till-
    gång till Internet,och för många är det en utgift som kanske man inte prioriterar pga
    övriga fasta utgifter .
    Mona
  • Vi framför det till berörda.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Nu har jag lite ris åt bost bolaget. Motirvärmarstolparna som man är tvungen att GÅ ut o ställa in ....... Hallå det är 2019 och tekniken är framåtgående ORDNA en app som man kan slå på motorvärmaren .
    Enkelt o smärtfritt.
    Sedan så de två motorvärmarstolparna utan för Sturegat 18E , kan jag tycka borde flyttas det kan bli trångt både för sopbil och när man kommer o ska lasta av från bilen.
    Och Helström i dessa två , om så är fallet av vilken anledning kan man inte välja det i
    de andra stolparna ?
    Mona
  • Hej Mona!

    Tack för dina synpunkter.

    Håller med om att tekniken går fort framåt nu.

    Vi håller på att upprätta appstyrda motorvärmare i beståndet. Sturegatan vet jag inte när det är prioriterat. Har inte fått någon tidplan på det.

    Vi konverterar från helström/utan tidsstyrning till tidsstyrning, men inte tvärtom och det pga energi och miljötänk.

    God fortsättning på 2018!

    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Tack för svaret och Gott Nytt År önskar jag till er alla.
    Mona
  • Gott nytt År Mona!
    Helena Ombyggnadssamordnare