Insekter genom ventilationen

Jag undrar varför inte ventilationen på Garnisonsgatan är tätad, tex som på Humlan? Får in getingar och flugar hur ofta som helst med solsida på sommaren. Man vill ju ha den öppen för maximal ventilation men det går inte.
Josephine Larsson

Kommentarer

  • Gör gärna en felanmälan på Mina sidor på www.bodenbo.se så får bovärden komma och kika på vad som kan göras.

    Ha en bra dag!
    Björn