Ingen cykelrensning?

Har fått både mejl och sms om att det ska rensas cyklar men än har det inte dykt upp några rosa lappar på mandelvägen. Är det bara i stan detta görs? Här är det så mycket cyklar att varken jag eller sambon kan ha våra cyklar i ett ställ under tak..
Jasmine

Kommentarer

  • Hej Jasmine!

    Ja, det ska rensas cyklar överallt, men tyvärr har bovärdarna ej hunnit runt till alla områden ännu, alltså, det ska bli.

    Helena Ombyggnadssamordnare