Info om bostadskö för huvudmans räkning

Jag är godman t Andreas Ahlberg som står i bostadskö för en hyresrätt hos er. Jag undrar när i tid det är möjligt för honom att få en bostad.
Mvh Gun Olovsson
Gun Olovsson

Kommentarer

  • Hej Gun!

    Väldigt svårt att svara på. Andreas har ju inte så mycket poäng.

    I första skedet går vi på poäng, sedan är det ekonomi, referenser osv som spelar in om man får en lägenhet eller ej.
    Helena Ombyggnadssamordnare