Inflytt

Hej! Jag ska börja hyra en lägenhet av er på drottningatan 50 i början av september, eran planlösning stämmer ej och skulle vilja ha måtten i varje rum så jag kan förbereda möblerna inför i flytten. Har ni en korrekt planlösning för lägenhet 1301 eller skulle jag kunna få tillträde någon dag innan så jag hinner skaffa möbler till lägenheten? Tack på förhand /Anton Pettersson
Anton Pettersson

Kommentarer

  • Hej Anton!

    Tyvärr har vi inga specifika mått att tillgå, men ring gärna hyresgästen så får du nog komma och mäta. Har du inte numret, ring oss så får du det. Gällande tidigare inflytt beror det på nuvarande hyresgäst som ännu inte har bokat besiktning. Vi har försökt boka, men inte fått svar, därmed vet vi inte när lägenheten är tillgänglig. Är den tillgänglig före 1/9, då är det hyresgästen som avgör om du får komma in tidigare.

    Som sagt, du är välkommen att ringa oss vid funderingar.

    Helena Ombyggnadssamordnare