Inbrott i förråd.

Vi har haft inbrott i förrådet.  Försäkringsbolaget vill inte betala något för att det var stöldbegärliga saker.  Går det att få någon ersättning från Bodenbo?

Peter

Kommentarer

  • Hej Peter,

    Tråkigt att du drabbats av inbrott. Bodenbo kommer ej att ersätta dig för värdet av de förlorade tillhörigheterna.  Det du förvarar i ditt förråd omfattas av din hemförsäkring och de regler som ditt försäkringsbolag.

    Bodenbo gör sitt för att källarförråden skall vara säkra förvaringsplatser genom att se till att ytterdörrar och källardörrar fungerar som de ska. Vår personal samt våra väktare ronderar regelbundet i källarna. Säkerheten ökar ytterligare när omtänksamma hyresgäster hjälper till och stänger dörrar som lämnats öppna av någon anledning.
    Johan