I would like to ask you about rent parkering

Please, can you help me to rent parkering for my car near to my adresses Snorres grånd 4 ,96132 Boden
Saad Hameed Jasim Alsafar

Kommentarer

  • Hi Saad!

    If you live with us, you apply for a parking space on our website, on my pages. There are the parking spaces that have been canceled.

    Helena

Personuppgifter (frivilliga)

Meddelande skickas till din e-post när du fått svar på din fråga