Hyreslägenhet, finns det att hyra?

Hej, jag bor i Kiruna för tillfället och finner ingen lägenhet här, så jag undrar om ni hade kunnat hjälpa mig finna en hyreslägenhet i boden? Spelar ingen roll vars.
Alma

Kommentarer

  • Hej Alma!

    Ja, det är tryck på bostäder överallt numera.

    Vi har kösystem, så har du inte registrerat och aktiverat dig, då bör du göra det. Finns många hyresvärdar i Boden.

    Kolla på Kvalster.se och Boden så ser du alla uppsagda lägenheter man kan söka på.
    Lycka till med bostadssökandet.
    Helena Ombyggnadssamordnare