Hyresinbetalningar

Hej Bodenbo!

På vilka sätt kan jag betala hyran på?
Oscar

Kommentarer

  • Hej Oscar!

    Du kan logga in på "min sida" på bodenbo.se, där hittar du dina avier med tillhörande ocr nr. Du kan skriva in din mailadress så får du din avi dit en gång/månad.

    Du kan också betala via autogiro, vi drar den sista vardagen i månaden. Lämna en autogiroanmälan till oss så löser vi det.

    E-faktura kommer att komma framöver. Vi jobbar på det.

    Hyresavierna delas fortfarande ut  i era brevlådor, men kommer framöver att sluta delas ut. Kan vara bra att veta.

    Du kommer alltså åt dina avier när som helst och var du än befinner dig i världen.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • hej helena kan jag få dela upp denna månads hyran ,får de mycke bättre måna 12 om jag kan dela upp med 2000:- så betalar jag allt nästa månad,hoppas de går bra.vi har inte ens fått denna månads delen av er,kan jag få cleringnr av er
    lena Rosengren
  • Hej Lena!

    Jag pratade med dig i fredags och sa då att Viktoria ringer dig på måndag angående ditt ärende. Det är dom på ekonomiavd som beslutar.
    Hyresavin tor jag har trillat ner i brevinkastet i natt, annars kommer den snart.
    Helena Ombyggnadssamordnare