Hyran

Hej! Jag vill bara göra er uppmärksamma på att hyran inte är dragen för Januari från mitt konto. Autogiro
Bo Nilsson

Kommentarer

  • Hej Bo,

    Vi kollade just och uppmärksammade även detta. Du får kontakta din bank

    vänligen
    Johan
  • Hej! Nu är den dragen så det är lugnt. Mvh Bo.
    Bo Nilsson
  • Hej!
    Jag betalar 3616 kr i månaden för en 1:a på Snorres Gränd 5 den
    är på 47. En likadan på Mjölnärs Gränd betalar 3610 i månaden och
    är renoverad vilket inte min lägenhet är. Hur kommer det sig?
    Kerstin Fors
  • Hej Kerstin,

    Svaret på frågan varför det skiljer 6 kronor är nog att det är något som skiljer antingen i standard eller lägenhetens läge i huset.

    Vänligen
    Johan
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.