Hur länge ska arbetet på strömsegatan

Jag bor i på 21B och det borras varje dag flera timmar och jag är hemma
Niklas Björk

Kommentarer

  • Hej Niklas!
    Renoveringen kommer pågå ett tag framöver, men däremot är det arbete med "bilning" som pågår just nu och vi förstår att det låter en del. Just den delen i renoveringen kommer vara klar under närmaste dagarna, så vi hoppas det kommer störa mindre inom kort.
    Ha en fortsatt fin dag!
    MVH Ann-Sofie
    Ann-Sofie Lund