Hur kommer jag åt min användare?

Hej!

Jag bodde tidigare i en lägenhet hos er på Landstingsvägen. När jag nu försöker gå in på min användare hos er för att ställa mig i bostadskö kommer jag inte in. Jag är ganska säker på att jag måste ha en användare, eftersom jag har ett minne av att jag loggade in för att säga upp hyreskontraktet. Det går inte att återställa lösenordet - när jag försöker står det: "Det gick ej att skicka inloggningsuppgifterna. För mer information var vänlig kontakta bostadsbolaget." Jag kan inte heller göra en ny användare eftersom det står att mitt personnummer redan existerar. Vad gör jag nu?

Med vänliga hälsningar, Alice
Alice Stattin

Kommentarer

  • Hej Alice!

    Ring oss så hjälper vi dig gärna med inloggningsuppgifterna eftersom vi inte kan lämna ut de här i detta forum.
    Helena Ombyggnadssamordnare