Hur kan jag säga upp min lägenhet? Alternativ?

Tjena

Hur kan jag säga upp min lägenhet? Måste jag komma in till er på kontoret?
Tomas

Kommentarer

  • Tjena Tomas!

    Du behöver inte komma in till oss. Du kan göra uppsägningen på "mina sidor". Vi skickar därefter hem underlag för påskrift samt informationsblad. Ring till oss snarast för bokning av förbesiktning så att vi vet om vi kan lägga ut den på vår hemsida som ledig.

    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Hej jag vill säga upp  min lägenhet  idag den 1/3
    Ruma
  • Hej Ruma!

    Ok, tyvärr funkar det ej för tillfället på hemsidan, felet undersöks just nu, så välkommen in till oss för att säga upp den. Samma uppsägningsmånad gäller under hela mars, alltså, 1/7.
    Helena Ombyggnadssamordnare