Hiss

Har alla tillgång till hissen som bor på Drottninggatan 29 eller behöver man en special nyckel? I så fall är intresse av stor vikt.
Jenny

Kommentarer

  • Hej Jenny,

    Alla har tillgång till hissen. Under dag tid så är hissen olåst och under kvällstid (från kl 21:00) så är hissdörren låst i markplan. Du låser upp med din lägenhetsnyckel. Vi kommer senare att byta låssystem på hissdörren så att det blir en tagg som fungerar som nyckel

    Vänligen
    Johan