Hej min inloggnin

Hej jag undra va min inloggning här på bodenbos hemsida jag tror jag har glömt den
Jannike Nordberg

Kommentarer

  • Hej Jannike!

    Ring oss, så får du den gärna via telefonen.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Hej
    1 Jag kan inte logga in på Felanmälan !
    2 Det gäller värmen i sovrummet. Redan ifjol så hade jag alldeles för kallt ?16-17 på golvet och väldigt dragigt från golvet. Det gjordes ett försök att täta en List men problemet är mycket större än så! Det är på samma ställe som alla svartmyror invaderar på våren. Alltså mot gatan/parkeringen.Jag har inte tänkt frysa denna vinter oxå och det lovade ni mig att jag skulle slippa!
    Det går inte att sova i normala nattkläder utan en massa andra lager oxå.
    3 Tvättmaskinen läcker sedan installationen. Det rinner vatten rakt över golvet.
    Mvh
    Lena Hagström
    Herkulesgatan 2 E

    Lena Katrine Hagstrom
  • Hej Lena!

    Vid vattenläckage ska du felanmäla akut och det gör du mellan 7-16.
    Vid icke akuta gör du det som du säger, via "min sida" eller via tel kl 7-11.
    Jag har kopierat detta till Mats, bovärden.
    Varför kan du ej felanmäla digitalt?
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Du kan inte felanmäla via appen, men på webben med dina inloggningsuppgifter skall det gå.
    Helena Ombyggnadssamordnare