Halka på Herkulesgatan kvarteret Brage.

På Herkulesgatan 2 är det isigt och halt. Djupa spår som bilar fastnar i och man kan inte köra "vid sidan om" pga av att gårdsvärden satt upp metallstänger. Det är jättehalt och det är vanskligt gå med barnvagn, rullator eller bara sig själv. Vi slänger ut grus men det behöver skrapas för allas vår säkerhet
Inga- Lena Falk

Kommentarer

  • Hej Inga-Lena!

    Det är Vicevärden, Janne Ohlsson för kvarteret Brage, som har hand om yttre skötsel på det området. Han brukar ha järnkoll på såna saker.
    Helena Ombyggnadssamordnare