Grusborttagning vid Sturegården

Hej. Min mor bor på Sturegården 18a. Gruset på planen framför ingången är fortfarande ej bortsopat efter vintern . Det är svårt med rollator att komma sig förbi det. Se bild
Enligt kommunen är det ni som ansvarar för detta här.
Gunnar Johansson

Kommentarer

  • Hej Gunnar,

    Bodenbo äger inte denna fastighet sedan år 2008. Det är Bodens kommuns hyresvärd SBB som har ansvaret att sopa framför sina fastigheter.

    Vänligen
    Johan