Störande Grannar

Hej! Grannen ovanför spelar gitarr från 22:00 fram till tidig morgon, är de tillåter? På dagarna gör de absolut inget, men är just på nätterna som de blir störigt när man har små barn som ska sova.
Anna

Kommentarer

  • Hej Anna!

    Känner du dig störd så ska man ringa till jouren, då kan dom komma och bekräfta störningen.
    Vårat journummer är: 0921-144 72
    Det är upp till dig om du känner dig störd eller inte.

    Prova prata med grannen först och hör med han om han kan tänka till när han spelar.

    Läs mer här.

    Björn