garage/ motorvärmare

Hej jag tänkte kolla om det finns tillgång till motorvärmare eller garage nära Ringvägen 27b där jag bor.
Kristoffer

Kommentarer

  • Hej Kristoffer!

    Tyvärr inga lediga för tillfället på Ringvägen 27. Den närmaste platsen som finns ledig är på Garnisonsgatan. Alltså, tvärs över på andra sidan, vid höghusen. Dem ligger ute på hemsidan. När det blir uppsagt på din adress lägger vi också ut dem på hemsidan.

    Helena Ombyggnadssamordnare