Garage

Vad kommer att hända med garaget vid Garnisonsgatan 53 det som ligger närmast röda torget? Får det vara kvar? Tänkte på den planerade bensinmacken.
Lars Gustafsson

Kommentarer

  • Hej Lars,

    Din fråga kan jag inte besvara. Det beror på om kommunen får igenom sitt förslag till detaljplan och hur sedan den som köper byggrätten av kommunen agerar. Har du synpunkter på detaljplaneförslaget så råder jag dig att skicka in dem till kommunen enligt de anvisningar de gett för detta.

    Vänligen
    Johan