Kan man få tillgång till gamla soprum?

Hej! På Jakobsgatan finns de gamla soprum som användes förr, går dessa att få tillgång till? Och använda som förvaring?
Lina

Kommentarer

  • Hej Lina!

    Dem skall göras i ordning för att kunna hyras framöver. Vi har inget fastställt datum i dagsläget, när det ska vara klart. Det är flera som har visat samma intresse.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Hej! Har ni fått nån mer information gällande detta?
    Lina
  • Hej Lina!

    Jag kollar upp det och återkommer.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Hej Lina!

    Det blir troligtvis under senare delen av nästa år, då vi skall införa sk skalskydd på Jakobsgatan. ( Taggar/nyckelbrickor) Detta gör vi samtidigt och eliminerar kostnaderna på det sättet. Dem skall då kunna hyras när det är gjort.
    Helena Ombyggnadssamordnare