försöker logga in på min sida, men det är min sambos inloggningsuppgifter som kommer upp

Jag står i bostadskö hos er, så gör även min sambo. när jag skall logga in så kommer tommys inloggnings lösenord upp automatiskt. Jag har tidigare loggat in mig o det har fungerat, Tommy har ej varit förtryckt på inloggningen som idag. Finns jag ej kvar som sökande?
Inger

Kommentarer

  • Hej Inger,

    Ni har troligen sparat Tommys lösenord som "standard" i er webläsare och det är därför den kommer upp. Enklast och säkrast är att ni använder er av Bank-ID när ni loggar in på Bodenbo

    Vänligen
    Johan