Fordonsplats

Varför står det fordonsplats ej tillåten? Vi vill gärna stå i kö till garage.
Har en granne som flyttade in samma dag som oss och han har kötid lika länge som vad han har bott i sin bostad så varför står det inte samma för oss?
Erika

Kommentarer

  • Hej Erika!

    Antagligen för att kön till fordonsplatser ej är aktiverad.
     Ring oss så kollar vi det.
    Helena

Personuppgifter (frivilliga)

Meddelande skickas till din e-post när du fått svar på din fråga