Förberett för tvättmaskin och tumlare?

Är det förberett för tvättmaskin och tumlare i den lediga lägenheten på Garnisionsgatan 53, 4 rum o kök, våning 5?
MVH
Annette Blomberg
Björkelundsvägen 4 A Boden
Annette Blomberg

Kommentarer

  • Hej Annette!

    Ja, du kan antingen ta en kombinerad tvätt/torktumlare. Det ryms inte två stycken maskiner tyvärr. Om Du tar den via oss, så blir det en standardhöjande åtgärd som läggs på hyran med 152:- / månad. Eller så kan du köpa en maskin själv och beställa installationen av behörig rörmokare & elektriker.
    Tar Du maskinen via oss,då står vi ju för ev reparationskostnader.
    Helena Ombyggnadssamordnare