Flytt inom Bodenbo,vad gäller för uppsägningstid?

Jag bor just nu i en lägenhet inom Bodenbo men skulle vilja flytta till en annan mindre och billigare lägenhet inom Bodenbo, gäller då fortfarande 3 mån uppsägningstid på den första lägenheten?
Thea

Kommentarer

  • Hej Thea!

    Byter Du med någon annan, alltså, att hen tar din, då är det 3 månaders uppsägning för er bägge. Söker du lägenhet via dem uppsagda, utlagda på hemsidan, då står det vilket datum det är inflytt på dessa, på annonsen.
    Hoppas att det löser sig för dig.
    Helena Ombyggnadssamordnare