flera månaders hyra i ett ?

Jag skulle vilja betala flera månaders hyra vid ett tillfälle, går det?
Tex, hyra för 3/4/6/12 månader

Tack på förhand
Sandra Karlsson

Kommentarer

  • Hej Sandra!

    Det är något som vi kan komma överens om med hyresgästen. Dock går det inte att betala för långt i förväg eftersom att hyran ändras minst en gång per år i samband med den årliga hyresförhandlingen. Därför är det bra att prata med oss före man betalar in hyra långt i förväg.
    Helena Ombyggnadssamordnare