Fixar´n - Vaktmästarhjälp 0921-627 41

Vill nämna åt alla som inte vet att Fixar´n finns.
Fixar'n är en kommunal service till medborgare i Bodens kommun som har fyllt 70 år och behöver vaktmästarhjälp. Syftet är att före­bygga skador och ohälsa hos äldre personer som bor i eget boende.
Om hjälpen tar kortare tid än 30 minuter kostar det ingenting. Om hjälpen tar längre tid, så kostar det 75 kronor per påbörjad timme. Betalning sker genom faktura.

Fixar'ns telefonnummer är 0921-627 41.

Mvh Ingemar
Ingemar

Kommentarer

  • Hej Ingemar!

    Jättebra förslag. Kanonbra hjälp för alla över 70 år.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Kan detta kanske vara något att informera om i nästa dörrpost? Tänker att många 70+ kanske inte har dator eller dagstidning
    Anna
  • Hej Anna!

    Det är klart i nästa "Dörrpost".
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Har ställt frågan tidigare ang Dörrposten
    Kan jag som medlem erhålla den??
    Mvh
    Ingabritt Olofsson
    IngaBritt Olofsson
  • Hej IngaBritt!

    Har just pratat med dig. Du hittar som sagt Dörrposten på vår hemsida. Nästa kommer i december.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Hej!
    Jag undrar om man kan få ett eluttag installerat till balkongen?? Så vi kan göra lite fint där ute nu till jul utan att frysa ihjäl genom att ha öppet dörren?? 😁 Mvh sanna
    Sanna
  • Hej Sanna!

    Var bor du?

    Det är ok, men du får bekosta installationen själv. Ev att du måste ha jordfelsbrytare, men det kollar elekrikern upp då han kommer. Måste vara certifierad elektriker. TA in offerter från firmor. Kan kosta en del.
    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.