Fixar´n - Vaktmästarhjälp 0921-627 41

Vill nämna åt alla som inte vet att Fixar´n finns.

Fixar'n är en kommunal service till medborgare i Bodens kommun som har fyllt 70 år och behöver vaktmästarhjälp. Syftet är att före­bygga skador och ohälsa hos äldre personer som bor i eget boende.

Om hjälpen tar kortare tid än 30 minuter kostar det ingenting. Om hjälpen tar längre tid, så kostar det 75 kronor per påbörjad timme. Betalning sker genom faktura.

Fixar'ns telefonnummer är 0921-627 41.

Mvh Ingemar
Ingemar

Kommentarer

  • Hej Ingemar!

    Jättebra förslag. Kanonbra hjälp för alla över 70 år.
    Helena
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.