Felanmälan tv kanaler

Jag har under en tid haft/har problem att se en del av kanalutbudet (bla kanal 5, 7 mfl). Har gjort kanalsökningar ett flertatal gånger utan framgång, problemet kvarstår. Vem kontaktar jag för felanmälan, Bodenbo eller ComHem?
Sussie

Kommentarer

  • Hej Sussie!

    Du tar kontakt med Comhem
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Vad är fel på mina tv kanaler ?
    Glenn karlsson
  • Hej Glenn!

    Kontakta comhem, om du inte gjort det. Har inte hört från andra hyresgäster att det strular idag?
    Helena Ombyggnadssamordnare