Faktura fråga

Det står just nu i mitt "tillgodo saldo" - 511kr, jag undrar om jag skall betala detta eller om jag skall betala -511kr på nästa faktura? Dessutom stod det för några dagar sedan -588kr i samma "tillgodo saldo"  utan att jag har ändrat något, betalt något eller varit sen med att betala något? Dessutom stämmer inte fakturan jag fått hem i brev över ens med den faktura som finns online på eran hemsida. Undrar även vad "tidigare inbetalt" i online fakturan är för något? Beloppet är på -222kr och det finns ingen information om det i fakturan. Har även betalt 588kr för ett garage som jag inte kunnat använda pga garaget var för litet. Tar jag då -588 kr på nästa faktura?
Oliver Engman

Kommentarer

  • Hej Oliver!

    Hittar dig inte i vårat fastighetssystem, vilket jag borde göra om du har skrivit kontrakt hos oss.

    Bor du i andra hand?

    Ring oss så löser vi detta.
    Helena Ombyggnadssamordnare