Ett fungerande bokningssystem

Hej
Jag undrar när Sveavägen 9 ska få ett bättre och säkrare bokningssystem för tvättstugan. Det har hänt vid flera tillfällen att tvättstugan är låst när man ska ner och tvätta på sin bokade tid vilket leder till att man antingen måste stå där och vänta på att personen i fråga kommer ner igen eller helt enkelt får strunta i att tvätta. Det är också lätt att lirka upp dessa lås man får då det helt plötligt är någon inne i tvättstugan trots att man låst både dörren och med spärrlåset?
Sofia

Kommentarer

  • Hej! Vi har som plan att installera elektronisk tvättstugebokning på flera fastigheter under 2018.

    I dagsläget kan jag inte lova att det ska komma just till din fastighet under året, men våran ambition är att få in det i hela beståndet eftersom.

    Björn