Erbjudanden via mail

Hej! Jag vill inte ha erbjudanden via mail, hur gör jag?
Pia Brännvall

Kommentarer

  • Hej Pia!

    Det finns en ruta på Mina sidor där man bockar i om man vill ha mejl eller inte om erbjudanden så bockar du ur den så kommer du inte längre få mail med erbjudanden.

    Har du fortsatt problem med detta så kan du kontakta hyresarenden@bodenbo.se får vi kolla närmare på vad det beror på!

    Med vänlig hälsning
    Frida Isaksson

Personuppgifter (frivilliga)

Meddelande skickas till din e-post när du fått svar på din fråga