En till bilplats

Hej! Jag och min sambo har tänkt skaffa en till bil och funderar då om det finns möjlighet att hyra en till bilplats i samma namn som första?
Victor

Kommentarer

  • Hej Victor!

    Vi lägger ut när bilplatser blir uppsagda, så lägg intresse när det kommer ut. Får Du erbjudande, svara JA. Vi ringer dig om Du blir etta på tur.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Så en person kan alltså hyra mer än en bilplats?
    Hyresgäst
  • Hej igen Victor!

    Det beror på vilket område det gäller. På en del områden finns det många bilplatser och på en del få, så vi vill ju gärna att alla kan få en var. Alltså, det beror på trycket. På vissa områden har många bilar och på en del är det många som inte har bil.
    Helena Ombyggnadssamordnare