Elbil

Får man koppla en elbil till vanliga motorvärmare? Iom att det är en 2h begränsning (vad det verkar) så ska det inte finnas något egentligt problem, men undrar mest för framtiden och eventuell EV-köp.
Nils

Kommentarer

  • Hej Nils,

    Svaret på din fråga är nej. På de allra flesta områden har vi ej en infrastruktur som gör att laddningen kan ske på ett korrekt och säkert sätt. På några områden går det att ordna på ett korrekt och säkert sätt: hör gärna av dig till hyresinfo@bodenbo.se och ange var du bor så får du ett bättre svar om det är tekniskt möjligt. Om det är tekniskt möjligt så byter vi huvud och tar fram ett hyresavtal som gör att du får betala för den ström som du förbrukar.

    Vänligen
    Johan