Teckna elavtal

Hej,

Jag är nyinflyttad hyresgäst hos er och undrar om man ska teckna avtal hos Boden energi själv eller om ni gör detta?
Anne

Kommentarer

  • Ja, det ska man göra! Bara ringa eller gå in på deras hemsida och meddela om vilken lägenhet du flyttar in i (tex. 1102) och adress.
    Björn

Personuppgifter (frivilliga)

Meddelande skickas till din e-post när du fått svar på din fråga