Ej fungerande TV

Hej! Jag har varit utan tv sedan 19.30 fredagskväll! Min granne hade ringt Com Hem och dom svarade att dom inte sände ut någon tekniker på helgen. Klockan är nu 9 på måndagsmorgon och fortfarande ingen signal. Det verkar vara just i detta huset. Nu är det ju inte första gången det krånglar med detta Com Hem. Det är jämt och ständigt avbrott, så går det inte att byta leverantör av denna tjänst? Något måste göras, vad säger ni?
Bo Nilsson

Kommentarer

  • Hej Bo!

    Gör en felanmälan så får Mats, bovärden först & främst kolla om det inte finns signal i uttaget?
    Helena Ombyggnadssamordnare