Trasigt duschmunstycke

Hej min och sambons slang till duschen har gått sönder. Måste man köpa ny eller är det något ni ersätter ?
Mejlar här då sambon inte har tid höra av sig till er själva . Tänker jag chansar och frågar även om jag ej står på kontraktet på lägenheten
Evelina

Kommentarer

  • Hej!
    Det ingår i lägenheten, så den ersätter vi.
    Det enklaste är att ni gör en felanmälan via Mina Sidor, så kommer bovärden att fixa detta till er!
    Ha en fortsatt fin dag!
    Ann-Sofie Lund