Dörren till förråd Lundagårdsgatan 9C

Jag bor på Majorsgatan 5 och har en plats i ett förråd som hör till Bodenbo, på Lundagårdsgatan 9C. Kan inte öppna dörren. När jag närmar chipen lyser lampan grönt, men det går inte att öppna dörren när man trycker på handtaget. Jag använde förrådet senast för två veckor sedan och då hade jag inte något problem med dörren. Inte heller fick jag något meddelande att dörren skulle vara låst. Måste man ha ytterligare nyckel för att kunna öppna dörren? Jag måste ha tillgång till förrådet senast imorgon den 8 februari.
Przemyslaw Paradowski

Kommentarer

  • Hej Przemyslaw!

    Hoppas du har fått hjälp med detta ärende?
    Gör en felanmälan istället, nästa gång, så kommer den till bovärden för snabbare service och åtgärd.
    Helena Ombyggnadssamordnare