Djur

Hej jag undrar om man får ha djur exempelvis hund och/eller hamster?
Ida Blom

Kommentarer

  • Hej Ida,

    Ja, du får ha husdjur som till exempel hund, katt eller hamster i din lägenhet. Du är dock ansvarig för att ditt husdjur inte orsakar skada på lägenheten eller att husdjuret stör dina grannar. För vissa husdjur som ormar krävs att du har miljöförvaltningen i kommunens tillstånd

    Vänligen

    Johan