Deponi och farligt avfall

Var kan jag slänga deponi och farligt avfall när jag har underjordiska sopkärl?
Hanna L

Kommentarer

  • Hej Hanna.
    Det finns inte någon insamling för deponi och farligt avfall på något bostadsområde.
     Det finns ej heller insamling av den fraktionen på någon av dom återvinningsstationer som finns utplacerade i hela kommunen. Har man deponiavfall och farligt avfall måste alla i vår kommun transportera det till Bränkläppens soptipp
    Therése