Dåligt isolerad ytterdörr.

Hej jag har nyligen flyttat in på Sturegatan 18 i en 1a på 40kvadrat. Jag har märkt att ytterdörren är VÄLDIGT dåligt isolerad och skulle gärna få det åtgärdat om det går. Förutom att det blir väldigt lyhört så fort någon rör sig utanför men det lyser även in kring hela dörren när det är släckt inne i min lägenhet. Känns som att man ska kunna få det fixat på något sätt för det är inte alls kul? (Verkar inte kunna göra en felanmälan på hemsidan? Så hur ska jag gå till väga?)

Rebecca Isakson

Kommentarer

  • Hej Rebecca!

    Nej, det låter inte bra. Ska gå att göra felanmälan på "min sida".
    Varför kan du inte det?
    Helena Ombyggnadssamordnare