Cykelrum

Vad ska man göra eller var ska man anmäla en cykel stöld från cykelrum på ?
Det är andra barn cykel som stöld från cykelrum.😡
Visst det är bara vi hyresgäster som har nycklar tex. till cykelrum, förrådet, lägenheten?

Arkadiusz Keler

Kommentarer

  • Hej,

    Polisanmäl alltid stölder och gör även en anmälan till ditt försäkringsbolag. Men bra att du även meddelar oss så att din bovärd kan kolla låsens funktion så att de ej felar. Det är bara hyresgäster som har nycklar till källare och ytterdörrar. Men tyvärr så händer stölder och skadegörelse allt för ofta. Särskilt nu på sommaren så ställs dörrar upp med en sopkvast och då låses den inte automatiskt av tidslåset fram mot kvällen. Sånt beteende underlättar ju för tjuven fram mot natten... Så det är en god gärning att ni huset hjälps åt att hålla dörrar stängda

    Vänligen
    Johan