Cykelförrådet, lås

Hej! Det är så att låset till cykelförrådet på Sergeantsgatan 2 skulle behöva lite ompyssling. Låset krånglar väldigt när man ska öppna utifrån, och man måste vrida flera varv för att det ska gå upp, och inte ens då så funkar det alltid. Vi är flera som tror att det mest troligt beror på att någon försökt bryta upp låset. Vem hör jag av mig till om det?
Alva

Kommentarer

  • Hej Alva,

    tack för tipset! Vår bovärd i området kommer att kolla låset under dagen

    Vänligen
    Johan