Byte av motorvärmarplats

Hur går det till om man vill byta från tidsstyrd till ej tidsstyrd parkeringsplats?
Sussie

Kommentarer

  • Hej! Ur miljösynpunkt så gör vi inte det. Vi byter bara från icke tidsstyrd till tidstyrd och det försöker vi göra löpande hela tiden.

    Det du kan göra är att hålla koll på hemsidan om det skulle komma ut någon som är icke tidsstyrd. Men det är sällan det gör det eftersom vi inte har många icke tidsstyrd kvar.
    Björn