Kan man få byta motorvärmare?

Hej
Jag undrar om de finns någon motorvärmare plats på främre raden 9938 9939 9940 typ
Jag har sista raden vid garaget 9917
Jag är fullkomligt sämst på köra in därför skulle jag vilja byta

Kicki Högberg

Kommentarer

  • Hej Kicki!

    Du söker lediga och uppsagda bilplatser på hemsidan. Har du bockat i att du vill ha förslag på bilplatser på Prästholmen, då får du det i din mejl. Sök då om det är någon som är intressant för dig.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Hur ska jag ställa mig i kö för garage oxå
    Jag kommer bara till kö för bostad
    När jag tog lägenheten så sa jag att jag vill köa för garage

    Kicki högberg
  • Hej Kicki!

    Jag har aktiverat igång din fordonskö. Det gör man annars själv. Gör det med lägenhetskön också. Har Du andra personliga frågor, mejla då oss istället på hyresarenden@bodenbo.se
    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.