Bredband

Hej!
Handlade bredband från telenor och det kunde ej starta, när jag ringer dom som frågar dom om bredbands skåp(?), vart ligger det Någonstans? Bor på Garnisonsgatan 55
Kim

Kommentarer

  • Hej Kim!
    Ursäkta sent svar. Du kanske har fått svar på din fråga genom Kundtjänst?
    Skåpet för bredbandet finns i ett teknikrum på bottenvåningen, det ska deras tekniker veta om. Det är också bredbandsföretaget som hyresgästen tecknar abonnemang med som ska se till så att lägenheten är patchad till rätt switch beroende på om leverantören finns i stadsnätet eller annat nät.
    Helena Ombyggnadssamordnare